פרסום בגוגל עם

נירו דיגיטל

פרסום בגוגל / ניהול קמפיין ממומן PPC

ישנם אלפי חיפושים ביום לגבי מוצר/שירות/מידע מסוים הרלוונטים לעסק שלנו ונוכל בעזרתם לספק חשיפה/מכירות של העסק.
ניהול מקצועי של קמפיין יספק מקסימום חשיפה ממוקדת עם שימוש במגוון הכלים שגוגל יכולים להציע.

ניהול קמפיין ממומן בגוגל מצריך ניסיון, לדעת איך לנהל את התקציב כראוי ולראות בזמן היכן הכסף מתבזבז על הקלקות שווא.
נירו דיגיטל פועלים כ-8 שנים בתקציבים משתנים של עשרות עד מאות אלפי שקלים בחודש המנוצלים בצורה חכמה, נכונה ואפקטיבית.

הפעלת קמפיינים מסוג חיפוש בצורה מדוייקת, קמפיינים מסוג מדיה להגעה ויזאולית ללקוחות הנכונים במיקומים המתאימים, קמפיינים ביוטיוב לקהל רלוונטי עם כותרות שיווקיות וייחודיות וקמפיינים מסוג שופינג כדי למכור מוצרים בכמות גדולה יותר תוך ביצוע שיווק מחדש למבקרי האתרים בכללי ומבקרי מוצר ספיצפי בפרט. 

מומחי הפרסום שלנו יספקו לכם שירות מקצועי ומעקב וליווי יומי צמוד בניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל וקבלת תוצאות מקסימליות והשגת יעדי הקמפיין.

תשלום עבור הקלקות

אנחנו משלמים רק עבור ההקלקות על מודעות שלנו ולא על החשיפה שהן מספקות

מספר סוגים של קמפיינים

יש הרבה דרכים להגיע ללקוחות שלנו וגוגל מספקים לנו כמה סוגי קמפיינים לשם כך.

אפשר להתמקד במבקרי האתר

אפשר לפרסם רק למבקרי האתר וליצור קהל ממוקד יותר

לבחור את המילים בהם נופיע

אנחנו בוחרים את המילים בהם אנחנו רוצים להופיע

פרסום ללא התחייבות

אפשר לעצור את הקמפיין בכל שלב והוא אינו יחייב יותר.

להבין מה הקהל שלך מחפש

אפשר לראות את המילים בהם הקהל שלנו מחפש ובהתאם לכך למקד את השירותים שלנו

אפשרויות הפרסום בגוגל

ניהול קמפיין פרסום בגוגל ברשת החיפוש ( PPC )

כולנו מכירים את המודעות בראש העמוד.
לא כולנו יודעים שצריך ידע וניסיון כדי להופיע במילת החיפוש הנכונה, במיקום הנכון ועם הכותרת שתלכוד את עין הגולש בזמן הנכון.
מודל החיוב הסטנדרטי של גוגל הוא PPC (תשלום עבור קליק) ולרוב בזה אנחנו נשתמש.
גוגל לא מחייבים אותנו על החשיפות אל על ההקלקות לכן צריך להיות מאד ממוקד כדי להשיג הקלקות רלוונטיות אחרת התקציב שלנו יתבזבז במהרה.
קיימות שיטות נוספות בהתאם לצרכי הלקוח.
המודעות שאחנו יוצרים הינן הבטחות למבקר שאותן אנחנו צריכים לקיים בעמוד הנחיתה או האתר שאליו אנחנו מעבירים את המבקר.

ניהול קמפיין פרסום בגוגל ברשת המדיה

שם הקמפיין מוכר יותר כ-GDN.
שימוש ברשת המדיה מאפשר לנו להגיע בצורה ויזואלית להרבה יותר מיקומי פרסום ושטחי מדיה בגוגל כולל מכשירים כמו: מחשבים שולחניים, טלפונים ניידים וטאבלטים.
המודעות כאן למעשה יהיו תמונות שיווקיות (באנרים), חלקן עם טקסט נלווה כדי למקד יותר את החשיפה.
המיקומים בהם נפרסם יהיו רלוונטים לתחום אחרת נבזבז את תקציב הפרסום על קהל שאינו רלוונטי לנו.
אנחנו בנירו דיגיטל, יודעים לבחור את המיקומים הנכונים למוצר אותו אנחנו משווקים, כמו גם לבחור את הגדולים והרזולוציות האידיאליות לשם הפרסום ברשת המדיה.

שימוש ברשת המדיה מאפשרת לנו ליצור חשיפה גדולה לעסק כמו גם מכירות ואפשרות גדולה לטירגוט מחדש לקהל המבקר באתר.

איקומרס Google Shopping

גוגל שופינג (Google Shopping) הינו אחד הכלים הטובים ביותר של גוגל לאתרי סחר.

הצגת המוצרים בצורה ויזואלית ישירות מאתר החברה כולל תמונות המוצרים, המותגים והמחירים שלהם.
קמפיין מסוג זה מאפשר לנו לצמצם הגעות שווא של לקוחות לאתר ומציגים את הכל בפרונט.
מאחורי קמפיין מסוג זה יש תפעול מיטבי של אתר הלקוח, שליטה על פיד (FEED) מוצרים תקין כדי לייצר הופעה של המוצרים הנכונים לחיפושי הלקוחות הפוטנציאלים.
בנוסף, יש חשיבות גבוהה לאפיון המוצר באתר הלקוח כמו צבע, מידה ועוד.
כל דבר שידייק את החשיפה לחיפוש הנכון.
תצוגת מוצר במודעות גוגל שופינג מעלה באופן משמעותי את אחוזי ההמרה עבור כל מוצר בחנות ומביאה לחשיפה ממוקדת לגולשים בעלי כוונת רכישה ברורה.

פרסום בגוגל קמפיין יוטיוב

אם אתם רוצים לשווק את השירות או המוצר שלכם באמצעות וידאו, קמפיין ביוטיוב יכול להתאים.
אם הקהל שלכם נמצא בYouTube, אז כמובן שאפשר.
הפרסום של הסרטונים יהיה בפלטפורמות יוטיוב עצמה וגם בנכסים נוספים של גוגל המאפשרים הצגת סרטונים.
כמו בכל קמפיין, גם כאן חשוב מאד לנהל בצורה מקצועית אחרת נופיע במקומות לא רלוונטיים או נפרסם סרטונים ארוכים מדי לקהל שכמעט ואינו צופה בהם.
גוגל מאפשרים לפרסם במגוון רחב של סוגי מודעות וידאו ביוטיוב.
אפשרות נוספת היא  לפרסם בנכסים של גוגל מחוץ ליוטיוב הנקראת אאוטסטרים (Outstream).

אין לכם סרטונים? אנחנו נוכל לייצר את התוכן הזה בשבילכם בצורה מותאמת לרזולוציות של המערכת ובהתאמה לקהל אליו אנחנו משווקים.

רימרקטינג

REMARKETING ( שיווק מחדש )

קמפיין Re-marketing יכול להתבצע בכל אחד מהקמפיינים הנ”ל והמשמעות החשובה שלו היא לשווק למי שביקר באתר החברה כיוון שהוא למעשה מכיר את החברה ובעל כוונת רכישה גדולה יותר.
קמפיין זה מבצע “רדיפה” אחרי מבקרי האתר בכל מקום שהם נמצאים ברחבי גוגל.
ה”מרדף” ייכול להיות באמצעות מודעות חיפוש או מדיה ואפילו סרטונים.
הרימרקטינג הוא כלי חשוב מאד בשיווק של כל עסק.

בואו נקבע לקפה