פרסום בפייסבוק ואינסטגרם עם

נירו דיגיטל

פרסום בפייסבוק ואינסטגרם

בישראל קיימים כ-3 מליון משתמשים על בסיס חודשי וכ-2 מליון משתמשים על בסיס יומי.
אפשר לפרסם כמעט לכולם. מגיל 18 בפייסבוק ומגיל 13 באינסטגרם, כל קהל לפי תחומי העניין שלו , האתר בו הוא ביקר או ההתנהגות שלו.
הפרסום בפייסבוק מאפשר לנו לפרסם באופן ויזואלי את המוצר או השירות שלנו, למכור ולחשוף אותו כדי לייצר מכירות ולקוחות חדשים לעסק שלך.
שימוש במגוון של קמפיינים עם יעדים שונים כדי למקסם את הצלחת הלקוח בדרכים הרלוונטיות לו.
בנוסף לסוגי הקמפיינים, יש לנו שליטה על המיקום בו נוכל לפרסם. בפיד הראשי באינסטגרם או בפייסבוק, בסטוריז, במודעות הצדדיות ועוד. כל מיקום יכול לקבל מודעה ייעודית ושימוש בכולם יגדיל את החשיפה שלנו.

מגוון סוגי קמפיינים

המרות באתר, קבלת פניות באתר או בטפסי פייסבוק, חשיפה מרובה ועוד הרבה.
בחירת הקמפיין תלויה ביעדים שאנחנו מציבים.

קטלוג דינמי DPA

יש לכם אתר מכירתי? חיבור של קטלוג דינמי יאפשר לנו לטרגט משתמשים עם מוצרים בקישור ישיר לעמוד שלהם באתר ובהמשך, רימרקטינג לאותו המוצר בדיוק.

יצירת קהלים

אנחנו יכולים לבנות ולשמור קהלים של מבקרי האתר, מבקרי עמוד ספציפי באתר וקהל לכל שלב בו הוא נמצא באתר שלנו.

קריאייטיב מנצח

אנחנו יוצרים את הקריאייטיב, תוכן, תמונות וסרטונים ויכולים לנתח איזה מהם עובד הכי טוב בשבילנו.

פרסום ללא התחייבות

אפשר לעצור את הקמפיין בכל שלב והוא אינו יחייב יותר.

תחומי עניין מרובים

אנחנו מכוונים לקהל שלנו באמצעות תחומי העניין שלו וההתנהגויות שלו. יש רשימה גדולה מאד של תחומי עניין המאפשרת לנו להגיע לכל קהל שאנחנו מעוניינים.

אפשרויות הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם

פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
( PPC )

אנחנו משתמשים בתמונות, סרטונים וטקסט מותאם כדי להגיע לקהל שלנו במיקום הנכון ובזמן הנכון.
קמפיין ממומן בפייסבוק או אינסטגרם מאפשר לנו להשתמש במקומים הרבים שהפלטפורמה מציעה לנו ולהתאים את הקריאייטיב הנכון.
ניהול נכון של קמפיין מאפשר לנו לשלוט בתקציב המדיה ולנווט אותו למיקומים היעילים למטרת הקמפיין וללקוח.
אפשר לבנות קמפיין פניות (לידים), קמפיין חשיפה למוצר, קמפיין רימרקטינג למבקרי הקהל, קמפיין תנועה לאתר כדי לספק לאתר את מירב הכניסות, קמפיין ממוקד רכישות ועוד.

ניהול רשתות חברתיות

כשהלקוחות שלנו מחפשים עלינו מידע כלשהו הם לרוב יגיעו לעמוד העסקי שלנו או לעמוד האינסטגרם שלנו.
הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות הוא לראות להם שהעסק שלנו רץ ובועט, פעיל ועובד היטב.
ניהול רשתות חברתיות הינו תפעול חשבונות המדיה של הלקוח בפייסבוק ובאינסטגרם.
העלאת קריאיטיב תוכן ומדיה באופן תדיר, שיתוף סטוריז אותנטיים של העסק, הינם חלק אינטגרלי מהתפקוד של העסק ואנחנו לא יכולים לוותר עליו.
בנוסף, מענה ללקוחות הפונים לעמוד, שימוש במענה אוטומטי בשעת הצורך, העלאת מספר האוהדים של העמוד ושמירה על אופי החברה או המוצר.

איקומרס - פייסבוק קטלוג DPA

הקטלוג של פייסבוק מחבר את האתר שלכם לחשבון הפרסום של פייסבוק.
הוא מאפשר לנו להציג בצורה ויזואלית את מוצרי האתר ביחד עם התמונה המקורית שלהם מהאתר בשילוב השם והמחיר מול עיני הלקוחות.
הקטלוג יכול לשמש אותנו למציאת לקוחות חדשים וגם להגיע ללקוחות שביקרו באתר שלנו עם הצגת המוצר הספציפי בו הם צפו או הוסיפו לעגלה.
תצוגת קרוסלה של מספר מוצרים, תצוגת מוצר יחיד, קריאייטיב וידאו כולם אפשריים ויכולים להתאים לקהל שלנו.

בניית קהלים ויצירת דאטה

החלק הכי בסיסי של פרסום בפייסבוק הוא הפיקסל.
הטמעת הקוד של פייסבוק אצליכם באתר מאפשר לכם “לצבוע” את מבקרי האתר ולבנות קהל של מבקרים כלליים, קהל מבקרים לעמודים ספציפיים וקהל לפי פעולות באתר.
את כל הנ”ל ניתן להעלות לחשבון הפרסום שלכם ולהתחיל לשווק אליו באופן בלעדי.
בנוסף, ניתן לבנות קהלים על סמך מי שפנה לעמוד העסקי או לחשבון האינסטגרם, מי שהשאיר פרטים וגם אליהם לפרסם באופן בלעדי.
ניתן גם לייצר קהל הדומה לקהל המקורי ובכך להגדיל את מערך הלקוחות של העסק.

רימרקטינג

REMARKETING ( שיווק מחדש )

קמפיין Re-marketing יכול להתבצע בכל אחד מהקמפיינים הנ”ל והמשמעות החשובה שלו היא לשווק למי שביקר באתר החברה כיוון שהוא למעשה מכיר את החברה ובעל כוונת רכישה גדולה יותר.
קמפיין זה מבצע “רדיפה” אחרי מבקרי האתר בכל מקום שהם נמצאים ברחבי גוגל.
ה”מרדף” ייכול להיות באמצעות מודעות חיפוש או מדיה ואפילו סרטונים.
הרימרקטינג הוא כלי חשוב מאד בשיווק של כל עסק.

בואו נקבע לקפה